Garantie en klachten

Kiss of Life streeft naar 100% tevreden klanten. Ondanks alle inspanningen kan het voorkomen dat u niet tevreden bent over uw aankoop via onze webshop. Uw klacht stellen wij zeer op prijs en stelt ons in staat de dienstverlening steeds verder te optimaliseren.

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Op grond van het Europese recht zijn wij aansprakelijk voor elk gebrek van overeenstemming dat binnen een termijn van twee jaar na de levering van de goederen aan het licht komt. U kunt aanvullende rechten hebben op grond van het Nederlandse recht. Wanneer u een gebrek aan het product ontdekt of zou horen te ontdekken dient u binnen een redelijke termijn contact op te nemen met ons. Een redelijke termijn is in ieder geval twee maanden. Onder omstandigheden kan een termijn van langer dan twee maanden ook acceptabel zijn. Indien u tijdig contact met ons opneemt zullen wij zorgen voor een kosteloze reparatie of voor vervanging.

Klacht indienen

Klachten ontvangen wij bij voorkeur via e-mail of brief, maar mogen ook telefonisch worden gedaan. Na ontvangst van uw klacht sturen wij u een ontvangstbevestiging. Wij trachten uw klacht binnen een week af te handelen. Soms is overleg met onze leverancier noodzakelijk en is er meer tijd nodig. Wij houden u altijd op de hoogte als er nieuwe ontwikkelingen zijn.

Indieningvereisten

U heeft de bestelling gedaan via de webshop Kissoflife.nl

  • De klacht wordt binnen 2 weken na bestelling ingediend
  • Omschrijving van de klacht
  • Welke oplossing stelt u zelf voor
  • Vermelding Bedrijfsnaam, naam contactpersoon, adres, postcode en woonplaats
  • Vermelding e-mail adres en / of telefoonnummer
  • Kopie Factuur

Contactinformatie

Kiss of Life (www.kissoflife.nl)
Hoofdstraat 28
9491 AG Zeijen

M: info@kissoflife.nl

Klacht aanmelden via ADR platform of Webwinkelkeur

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@kissoflife.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.”

Offerte op maat

Een offerte op maat is bij ons echt een offerte op maat. Waarom? Omdat u dit bepaalt. Burgerhulpverlener, EHBO-er, bedrijf of particulier: iedereen verdient de beste kwaliteit vooor de laagste prijs. Heb je een vraag? Neem dan contact met ons op

Zo werk het

Geen producten toegevoegd.

Terug naar de shop